assoemelie

Alla inlägg under februari 2011

Av emelie - 11 februari 2011 08:35

inatt va förjävlig.

jag såg hans figur, jag såg hur han stog i mitt fönsster,

inte större än min byrå.

gammal va han men inte snäll. helt mörk, inga ögon elldr något som gjorde

 att man kunde identifiera honom.

han lyssnade verkligen inte, han hade bestämt

 mig för att stanna.

Tillslut orkde jag inte med han så jag bad han att gå.

han lysssnade inte och jag kände hur stämningen i

rumet blev enormt stark.

han kollade på mig en sista gång innan han tog sats

och sprang rätt igenom mig. Det kändes som om jag delades i hälften.

har aldrig upplevt sån smärta i hela mitt liv.

sen blev allt svart.

Av emelie - 8 februari 2011 21:22

hjärtat, jag vet inte vart jag ska börja!

vi träffades när vi började i samma klass,

 jag kände på något sätt att det skulle bli riktigt jävla bra med oss 2.

redan andra eller tredje dagen dampade vi sönder och hade sjukt kul<3

vi är så himla lika men ändå så olika, vi kan prata om allt! precis ALLT!

 du e verkligen en underbar tjej!

Jag menar varenda ord jag säger när jag säger att jag älskar dig.

jag älskar dig verkligen, som en vän o en syster, du e verkligen

som en syster för mig.

efter bara 7 månader eller va de har gått så har vi lärt känna

varandra nästan in i minka detalj känns det som. känns som

om jag har känt dig hela livet och kan inte tänka mig livet innan

jag träffade dig för vi e bäst.

jag älskar dig verkligen glöm aldrig det!

haha när du sov här o vi grejjade med mina marsvin haha o du åt

ALLA mina chips, bara det är ett sånt underbart minne! haha när

vi va på festen i nödinge o vi va heelt galna! "tjaaa jag e broshan .com"

blir verkligen så underbart lycklig när jag tänker på dig du verkligen

förgyller min dag när vi e med varandra.

Tror inte du fattar hur mkt du betyder för mig.

Tänk i sommar, sommaren 2011 kommer bli bäst med dig! du mååste

åka med mig till mitt sommarställe! fatta alla fester! fatta allt

beachvolleyboll spelande omg de kommer rocka!

skulle inte byta dig mot något annat i hela världen.

du e grym frida, och jag älskar dig och det får du ALDRIG glömma!

/din Emelie<3


    

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards