assoemelie

Alla inlägg under november 2011

Av emelie - 29 november 2011 23:03

          hej gott folk! på tal om något som är gott, jag älskar lax,o på tal om lax, jag har köpt fiskar, dock ej ätbara.. eller, man kan säkert äta dom emn .. det är inte syftet med dom.. jag har helt enkelt skaffat AKVARIEFISKAR :D

o för er som vet hur jag är.. nej jag har dom inte i ett glas! :D har faktiskt ett riktigt akvarium med pump o allt!

har köpt en aaas ful fisk oxå :D han heter hugo, vet dock inte om det är en kille eller tjej men vafan :) hugo passade as bra :D

bilder på dom comes here!


Av emelie - 24 november 2011 18:14

oooooooh yeah! jag är nog världens mest händigaste kvinna ! lyckades skruva ner en lampa på min toalett och byta glödlampan så nu tar det inte 100 år inann ljuset tänds när man ska in där :D

jag borde nästan få ett pris!

Chiao<3

 

Av emelie - 22 november 2011 00:53

jag måste be om lite ursäkt över min dåliga uppdateeringar av BILDER!

de va ett tag sen det kom upp bilder på bloggen som jag tagit själv.. detta beror på att jag inte har fatat hur man installerar camen än och inte orkat köpa batterier till min systemkamera osv..

jag ska försöka lösa detta på något sätt.. för jag vet mycket väl hur tråkigt det är att läsa en blogg utan massa fina bilder :D

kommer iaf inte lägga upp bilder på några dagar men ni har mitt ord på att jag ska lägga ner massa energi på att lösa det!

kram<3

Av emelie - 22 november 2011 00:49

i helgen har jag varit med min bästa jesper. jag missade dock öppet hus på min skola, förlåt fröken!!

vi har gjort massa mys osånt :)

nu är jag hemma i mitt lilla krypin :D

bloggar massor ikv, bered er :D

CHIAO

Av emelie - 15 november 2011 10:21

nu har man ommit upp ur sängen och gjort iordning sig ännu en dag. känner mig helt ärligt inte så jätte taggad på skolan nu till halv fyra och sen soc möte..

efter all sån sit sa jag och pappa iallafall flytta mitt skrivbord till min lägenhet och jag ska även få ett akvarium som jag med tiden ska fylla med fina fiskar:)

nu ska jag gå och möta upp ewelina och vara med henne tills jag börjar 10:50 :)

Ps. mitt hår blev riktigt mycket bättre än jag trodde att de skulle bli haha så nu har jag typ brun/rött hår :)

kram<3

Av emelie - 15 november 2011 00:10

har lite mys/tjej väll hos mig ikväll med ewelina och sara<3

vi har varit på maxi och köpt hårfärg, sen tog vi en sväng förbi sara och jag fick massa fina kläder av hennes syster och henne :)

så nu e vi hemma och jag har precis färgat håret rött och ewelina ska in i duschen nu och skölja ut sin blondering :)

så nu e vi nyfärgade och fräscha , alla utom sara ahha fast hon e ju fin som hon är <3

nu står sara och lagar mat till oss :)

så blir de la o äta o sen prata vidare om allt mellan himmel och jord. sen sova o så skola imon vid 10 i 11 :)

kram kram <3

Av emelie - 14 november 2011 16:30

skönaste låtarna för stunden:





Av emelie - 14 november 2011 13:32

dagens bästa får ändå bli min nya grupp på facebook.. "vi som tycker att jag och hampus pehrson lyckas stenhårt med de mesta"

förklaring:

emelie karlsson tappar sin mobil över allt

hampus pehrson får fortkörningsböter första veckan han har körkort typ

emelie karlsson lyckas tvätta mobilen i tvättmaskinen

hampus pehrson får punktering och fuckar sitt framdäck på bilen 3:e veckan han har körkort typ.

OSV. OSV. OSV.


e vi inte de mest lyckade människorna?

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards