assoemelie

Alla inlägg under mars 2012

Av emelie - 27 mars 2012 01:46

nuu har jag färgat klart mitt hår jao, orkade inte tvätta ur de när jag skulle så jag hade i den i en timma o 40 minuter ist för 20 minuter :) ganska lyckat om jag får säga de själv :)

jag tror jag håller på o bli magsjuk för jag skakar tvär mkt även om de inte e kallt o jag har spykänsla i hela kroppen oxå, kanske lite feber oxå;)

jaja nu skajag o ewelina snuttan gå o lägga oss om exakt 4 minuter natti alla finisar o fulisar <3

Av emelie - 27 mars 2012 00:07

nu fixar vi utväxt på ängsgatan 27! omgggggggg galet! jag älskar mmin vän ewelina :D jag e as glad för jag snart e fin i håret  igen!

Av emelie - 26 mars 2012 21:20

jag har länge gått och undrat om min kaninhona Mimmi är dräktig eller om hon bara är allmänt fet men igår fick jag svaret!

Hon har ju hållt på o bädda i sitt hus i buren ett tag nu med halm o spån med mera men jag har trott att hon varit skendräktig så jag har gått och väntat på att hon ska börja bädda med päls så för 3 dagar sedan satt hon och ryckte päls och då förstod jsag att hon verkligen skulle ha bebisar!

jag kollade upp på internet hur llänge dom väntar efter dom börjat bädda med päls och det stog att dom föder ca en vecka efter dom pälsat så jag skulle då igår lyfta på huset och lägga över bädden o ett större hus så hon skulle få bättre plats men då rusar hon till boet o låter as skumt. jag trodde ju bara att hon töntade sig så jag puttade undan henne och där låg dom, 2 gråa fina kanin ungar och sedan så såg jag att det rörde sig på andra ställen o boet så jag uppskattade det till 4 ungar men jag såg bar 2. så idag då när jag kom hem rörde jag runt lite o boet med en pinne typ o såg att jag faktiskt har avlat fram de FEM sötaste kaninungarna i hela universum!!

det är 3 grå , en beige, och en mörk med vitt på huvudet!

jag tror att de e födda den 23 mars eftersom de reedan har fått ett tunnt tunnt lagen med fjunig päls! asso jag döööör!!!

så om de e någon som vet med sig redan nu så är det bara o tinga! kramis!


här kommer oxå en rätt dålig bild på 2 o en halv kaninunge eftersom att jasg ju inte får röra den förens de hoppat ur boet av sig själva!

 

Av emelie - 20 mars 2012 12:00

atjena gomorgon. vaknade nyss upp från dålig sömn. jag har inte kunnat sova ordentligt för jag hade 38,4 graders feber under hela natten, nu har jag 37,9 men mår pissdåligt. kommer nog bli tvungen att åka till jesper idag oxå eftersom de e kaos typ.

aja skit samma orkar inte blogga mer är så jävla ledsen på allt.

Av emelie - 19 mars 2012 21:43

å herregud. nu har jag varit på zumba för försa gången i mitt liv.

de värsta o de bästa jag gjort i hela mitt liv.

värsta för det känns som om jag ska dö o bästa för de ba va ett gäng på 40 galna tjejer som ba gav järnet utan o tänka på hur man ser ut, om man gör fel eller om nån annan kollar.

men som sagt.. jag kan inte resa mig upp ur sängen. ända gången jag skulle kunna komma på tanken att ens komma på tanken att resa mig är om jag verkligen verkligen verkligen måste på toa eller blir sviiiin hungrig. annars tänker jag bara ligga här o typ.. dö? xD

men jag hoppas för min kropps bästa att de inte va sista gången jag gjorde de för de va ändå coolt. 

Jag vissgte inte att min kropp kunde skaka så mkt xD

gonatt!

Av emelie - 17 mars 2012 16:05

checka dessa! bästa låten på BÅDE engelska och danska! ps den e bättre på danska faktiskt hahah!




Av emelie - 17 mars 2012 10:48

hej på er alla. de va ett tag sen jag va aktiv här bortsett från inläggen igår då. hmm, jag är hemma hos min finaste ängel jesper sannum <3

han ligger o sover i sängen, han e så himla söt när han sover!

idag ska vi nog inte göra nåt speciellt bara ta de lungt typ.

bloggar mer sen chiao! :D

Av emelie - 16 mars 2012 22:54

jag har skaffat kaniner gott folk :) har 3 egna men 5 i lägenheten, 2 av de små liven ä min grannes :)

här kommer en bild på Goliat, min första bebis som jag köpt!

fler bilder på de andra kommer:)

puss

 

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards