assoemelie

Alla inlägg under juni 2011

Av emelie - 21 juni 2011 11:45

detta inlägget gör jag endast för att marie ska ha något att läsa om när hon sitter hemm och är barnvakt.

du marie, jag har en idé på vad du kan göra med flickan, baka  något, dét är alltid en succé bland barn! eller så kan du leka något med henne, lek häst! ställ dig på alla fyra och spring runt i hela huset och låt som en häst! så kan hion vara din skötare och försöka fånga in dig vettja :D

men mitt starkaste tips är bakningen! bara chokladmuffins :)


ungnstemperatur :175 grader

100g smör/margarin

3 dl socker

2,5 dl vetemjöl

5 msk kakao

2 tsk vaniljsocker

1/2 tsk bakpulver

2 ägg


blanda ihop ägg och socker pösigt och tillsätt sedan övriga ingredienser.

blanda till sist i det SMÄLTA smöret och blanda ihop till en stor fet röra:D

sen lägger du lite smet i några bakformar och den sätter du in plåten i ugnen i typ 10 minuter, och WOIALA! så har du supersexiga chokladmuffins somdu sedan kan skäna till mig!  <3


fast det känns som om marie vill läsa mer nu... hmmmmmmm.. vad ska jag skriiiva....?


kaan ju skriva att arie fick super snygga ögonbryn igår tack vare mig och att jag ÄLSKAR vattenmelon,, och jesper såklaart!



meeheheh


mrn nu vert jag heeelt ärligt ite vad jag ska skriva mer.


JOOO!!!! marie, om du har tråkigt kan du ju alltid gå in på chatroulette.se och chilla lite xd


pussheeeej


Av emelie - 18 juni 2011 11:52

på tal om mitt förra inlägg med outfit till killar så tänkte jag för er som inte fattade skämtet med dom röda byxorna, lägga upp låten på bloggen hare gööööööööött!!


Av emelie - 18 juni 2011 11:43

hejhej. tror detta är första gången jag tipsar killar om något, känner att blioggen e på "flickvarning"

så här kommer frächa outfits som blir heta i sommar, blndade märken och jag har satt ihop dem själv *stolt*

okej den första har BARA med kissies brors låt att göra. inget seriöst. va bara tvungen :D

  SKJORTA KAVAJ O RÖDA BYXOR, RÖDA BYXOR, RÖDA BYXOR! xD



 



 

Av emelie - 18 juni 2011 10:58

kollade runt lite på fina sommarklänningar och hittade några riktiga fynd. dock har jag inte köpt någon av dom än men det kommer nog under sommaren. det som är fantastiskt med dessa klänningar är att ingen av dom kostar över 300 kr!

 

Av emelie - 18 juni 2011 00:48

nä... nu blev jag lite deprimerad.. gonatt

Av emelie - 18 juni 2011 00:12

men guuud kolla denna underbara konversation, nnågon blir nog ganska ägd xD

 

Av emelie - 18 juni 2011 00:04

har vänt på dygnet totalt.

somnar vid 3-4 på natten/morgonen och vaknar 2-3 på dagen. gott moooos :S


imorgon/idag åker min familj till spanien och jag blir kvar här i underbara sverige och chillar på livet och kopplar av som satan.


ligger i sängen nu och saknar min jesper som lanar med niklas :)

imorgon KANSKE marie olle och jesper sover här, mari ska försöka lösa de o jag ska prata med jesper o försöka fixa skjuts :D

aaaaaaaaaaawesome..


känner att detta inlägget blev lite random och att rubriken verkligen inte hade någonting med detta att göra men vad gör det om hundra ååår :D bloggar väl lite mer inatt så ni har något att läsa imon  tyyp :D

pusspuss på er!

Av emelie - 17 juni 2011 23:17

någon mer än jag som är rastlös?

jag vill hitta på nåågot, men är för trött för det.

får damp.

ångest

hejs

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards