assoemelie

Alla inlägg under september 2011

Av emelie - 30 september 2011 15:40

Idag har jag varit och lagat en tand hos tandläkaren som jag Bet sönder för en vecka sen. Efter det åkte jag till min gamla skola som jag gick i grundskolan i. Där träffade jag massa elever och lärare som jag inte har träffat på jätte länge, de var verkligen jätte kul! Lite roligt oxå att emma visste typ allt som händer mig just nu haha för gullungen läser min blogg! Kärlek till dig<3nu sitter jag på bussen mot göteborg och vidare sedan med tåg och buss till lungsbacka till min underbara jesper<3 bloggar kandke sen men lovar inte något. Keep looking for updates:D Kärlek & Respekt<3

Av emelie - 29 september 2011 12:55

Godmorgon!

har inte riktigt koll på vilken dag det är idag men de är väl egentligen skit samma..

nästa vecka ska jag prova på i hotell restaurang på mimers :)

nu har jag nyss vaknat.

in i duschen och sen till kungälv! <3

 

<3

Av emelie - 29 september 2011 00:28

Jag ligger sömnlös på nätterna när ljuset är släckt då börjar ångesten å krypa tills jag dryper av svett
å jag försvinner in i minnen in till en värld av misär fast än jag inte längre lever är jag fortfarande här.
Paralyserad av skräcken handikapp för min själ så gör det svårt att acceptera även den som vill väl,
För vissa vill väll väl på riktigt andra sabba ditt liv och vissa kallar mig försiktig andra paranoid.
Men den som klappar på din rygg kan lika väl ha en kniv så jag placerar mig i rummet så ryggen e fri.

<3

Av emelie - 29 september 2011 00:25

Vill inte längre,

 kan inte längre
Tar inte hand om mig längre
Äter inte längre,

sover inte längre
Aldrig någonsin har mitt liv varit sämre
Dricker för mycket,

i mitt och andras tycke
Men det gör för ont och vara nykter
Vill inte längre,

 kan inte längre

Av emelie - 29 september 2011 00:16

sen verkligheten hann ikapp mig har det varit skit

finns vissa dagar som jag ärligt tänkt o ta mitt liv

på grund av min socialfobi

har kämpat så länge nu för ett vanligt liv

för att kunna va som ni

ah jag lovar dig snart så ska jag ta mig dit

jag måste vakna upp o inse att jag saknar tid

jag vill vara fri

kunna göra vad jag vill

vill inte springa runt 7 dar i veckan o bara jaga flis

jag va så nära mitt mål

va så nära på att klara de

men allt jag nånsin kämpat för de rasade

du fucka mig men jag kan ändå inte hata dig

saknar dig och kärleken vi en gång skapade

nu står jag här på samma plats där allt startade

med hoppet om att du kommer komma tillbaks igen

jag ska ta mig i kragen

ta tag i saken

komma ur detta skalet så jag nångång får va mig själv<3

B-raz kommande låt, kärlek  till dig o din bror!

Av emelie - 28 september 2011 23:52

 

Av emelie - 28 september 2011 23:08

kom nyss hem efter att ha varit ute med marie olle emma o dansken o åkt lite bil :)

träffade pontus mattsson som jag inte träffat på år o dar heller :)

nu sitter jag o prartar med min underbara jesper o lite så o ska la snart göra iordning mig för sängen.


Av emelie - 28 september 2011 13:39

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards