assoemelie

Alla inlägg den 4 september 2011

Av emelie - 4 september 2011 20:08

Nu är man i varberg igen.

väl framme hittar jag inte mina nycklar

så kommer inte in i min lägenhet. om tur

är så har jag ju malin som bor med mig

typ så ah.. e i hennes lägenhet nu. jag

snear på livet.

ikväll sover vi hos söta micaela i hennes hus,

tvääär bra. saknar kungälv jätte mkt <3

Av emelie - 4 september 2011 15:36

AMMAL GODING LÅT <3


Av emelie - 4 september 2011 15:13

MATTEUS 18-ÅRS KALAS - CHECK, TACKAR :D

igår va helt underbart roligt, drog till munkegärde i kungälv  på en lokalfest för att fira matteus gunnarsson som fyllde 18!

jag sneade ett tag där när alla gick, men sen kom alla tillbaks och jag ångrar verkligen inte att jag åkte till kungälv i onsdags!

nu ser ag verkligen hur många som känner igen mig i kungälv som jag trodde inte hade en aning om vem jag va :) as kul att träffa alla goa människor!

jag vill verkligen inte åka tillbaks till varberg idag.. altså, på riktigt.. skulle typ göra allt för att börja mimers igen och flytta hit igen..

nu e jag iaf hos mina föräldrar och ska om en timma förflytta mig till varberg med hjälp av mammas snällhet och hennes bil typ..?

häntar upp underbara malin också på vägen sen röjjer vi varberg och så intar jag kungälv nästa helg igen<3 chiao!

BTW!! jag har lagat min stationära dator nu så nu har jag dator i VBG!

kram <3

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards