assoemelie

Alla inlägg den 27 september 2011

Av emelie - 27 september 2011 22:05

NUIU JÄVLAR HAR JAG ÄNTLIGEN KOPPLAT IN MIN STATIONÄRA DATOR OCH HAR FÅRR IGÅNG INTERNET!!

nu blir de en såå jävla mkt roligare blogg när jag kan fixa designen, lägga upp bilder och videeor o allt sån underbart roligt! ååh jag är så glad!

så.. wait for the updates bitches ;) <3


Av emelie - 27 september 2011 18:17

Vaknade upp hos jenniebennie och ewepewe när dom redan hade draggti till skolan. Gick upp o klädde på mig o drog till mimers och pratade med lite personal angående bytet av skola o käka lite med marie i bamba sen kom pappa och hämtade mig . Då bar det av till varberg för en god middag och jag fick lämnat tillbaks böckerna till skolan. På väg hem släppte han av mig hos ewelina och jennie:) fock oxå hämtat ut mina p-piller som va slut på alla apotek i sverige, förutom såklart underbara kungälv!<3 nu sitter jag på bussen till storstaden göteborg för att möta upp jan på en fika eller något:) prata om allt som hänt sedan sidt vi såg i somras:)Måste berätta en sak också! Jag har fått tillbaks jesper som min kille nu och jag är så himla glad! Men nu va de dags att stiga av bussen så jag bloggar väl på väg hem från gbg eller något. Hoppas ni läser detta inlägget med kärlek för att skriva detta tog 20 % av mina batterier!Chiao<3

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards