assoemelie

Alla inlägg den 24 september 2011

Av emelie - 24 september 2011 16:04

Fint fylleinlägg jag bjöd pÅ igår? Haha aja e man bloggare får man bjuda på sig själv:) Igår hade jag iallafall väldrig trevligt! På dagen var jag och shoppade med 2 killkompisar. Sedan åkte vi till dom och ellinor anlände till förkröket:) sen när man blev lite rund efter ölspel med mera drog robin och lundgren vidare till krogen medans jag och ellinor fortsatte våran resa till kungälv. Träffade kompisar från lysekil när vi väntade på bussen vid avenyn och sedan tog vi röd mot kungälv och jag insisterade på att de visst skulle gå en spårvagn från kungälvsmotet till mcdonalds! ( vi har inta spårvagnar i kungälv) men men.. Srn kollade vi till lite vänner på en lokalfest och sen drog jag typ hem.Vaknade imorse av att jag hade ont i hela kroppen och kände mig spyfärdig. Jag spydde aldrig haha men de va en ovanlig baksmälla.. Trotts det följde jag med min syster till stallet och kolla när hon red och sen hem o gjorde mig iordning.Nu sitter jag på bussen till göteborg och sedan till åsa i kyngsbacka för att prata ut med jesper, mitt ex.Sen dka antagligen jag och lilla ellinor till robin och lundgren ikväll igen. Får se vart jag deckar ikväll haha :)Hoppas ni får en underbar kväll! Bloggar kanske sen på tåget! Puss<3

Av emelie - 24 september 2011 01:27

Hej jag är hwmma nu efter en kväll i kungälv och göteborg. Imon blir de upp tidigt o fixa massa skit mrd allt möjligt o sen ska man iväg o sen till göteborg ock kngälv för eventueöl fest. Nu däckar jag haaade gött alla glada människor som är hemma, hoppas alla som e ute oxå mår bra. Peace out<3

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards