assoemelie

Alla inlägg den 22 september 2011

Av emelie - 22 september 2011 15:47

idag är det min officiella blogg dag känns det som!

hur många inlägg har jag gjortidag typ? :S

hope u like it :D

kanske inte dom roligaste uppdateringarna men de får duga, o ni vet iaf vart ni har mig :)

just nu, som innan, siter jag i datorsalen på mimers vid en liten sötdator med marie och olle.

Träffade martin och erik förut och jag kan med understruken text säga att martin är dagens HERO!

han gav mig 30 kr :')

så dessa pengar gick till en baguette med marie :)

ssen kom ju olle med minn laddare så jag kan ha batterier på telefonen ikväll vilket jag inte hade igår så min mobil fick bo i danskens bil under nattens roliga äventyr"

men den gråter nog inte över det.. den har ju trotts allt inga känslor.. bara känslor för mig, typ?

shit flumm jao :)

updates comes later ENGLISH PLEACE!, IG?

hejdooo :D<3


Av emelie - 22 september 2011 13:50

Ikväll blir det att vara med marie olle ellinor robin o lundgren.

depp motherfucker:)

Av emelie - 22 september 2011 12:22

hej bloggäään. nu sitte rjag på mimershus med marie bebiisss o e inne på en dator för första gången på.. en månad? haha!

kan dock inte lägga in bilder på bloggen än för jag sitter på en biblioteksdator.

känner att bloggen blivit lite "tråkvarning" läste inlägg från början av bloggen o skrattade typ åt mina egna texter.. haha .. så ska la försöka bli lite mer CRAZYY :D

marie gjorde fetaste tabben idag!! HON TAPPADE UT EN HEELT NY VARM CHOLKAD I BIBLIOTEKET HAHAHAHA!!!!!!!!!!

SÅ HON FICK TORKA UPP DE :D:D:D:D:D:D!!!!

älskar dig marie <3

nu ska vi ut o ta en canserpinne så vi får dö i förtid, chiao<3

Av emelie - 22 september 2011 01:37

Vet inte vad som händer , min hjärna är helt krash.. Har dratt från fittvarberg och tänker verkligen aldrig återvända efter jag hämtat mina saker i lägenheten. Träffade så himla mkt gamla vänner idag när jag hälsade på min gamla skola mimers hus. Blir helt tårögd när jag tänker på hur många som verkligen betyder så sjukt mkt som jag bara lämnade. Kungälv luktar tillome gott. Vaknade imorse av att det luktade kakor i hela staden, en doft som jag aldrig tidigare tänkt på bara för att jag kände den varje dag innan. Nu är det dock hög tid för mig att säga gonatt och få min skönhets sömn som jag verkligen förtjänar! Så.. Jag gör väl plågan kort för mig att logga ut och skriver helt enkelt bara gonatt<3 Gonatt<3

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards