assoemelie

Alla inlägg under juli 2011

Av emelie - 17 juli 2011 23:20

Känner mig nere som om jag behöver kurs
nere i smutsen om om jag behöver en dusch

lämna alla kvar i standen som ja växte upp
ja känner inte ens igen hälften av de dudes ja hälsa på kväll
och den hälften som ja ändå kände igen går ja runt å undra vare va dom hette nu igen
är långt ifrån min hemtrakt, kallar detta hemma men känner mig inte hemma
ja känns inte dessa dudes, ja känner ba mig ensam
men känslan av att bara va soldat å aldrig människa

marscherar ut i krig å jag, är bara en i deras arme
men om jag skulle dö idag, minns då mig som en soldat eller människa
som en soldat eller människa, de finns bara jag ingen replika
minns mig som en människa.

vi hörs ibland på telefon,

glad av varje gång du frågar hur de går
trots att jag ibland vill att den ska va hur ja mår
men ja ä för stolt för att visa något utanpå
har krav ja måste leva upp, och nya vänner ja måste prestera runt
försöker snacka deras snack men känner ba mig dum
de känns som om ja lever i en bluff, har inga cash å sprätta
å tiden har försämrats , mycke ha förändrats, mycke har ja offrat, många ha ja lämnat
för känslan av att bara va soldat å aldrig människa

 

Av emelie - 9 juli 2011 16:57

You eat, you’re fat. You don’t eat, you’re a freak. You drink, you’re an alcoholic. You don’t drink, you’re a pussy. You read, you’re a nerd. You don’t read, you’re stupid. You tell a secret, you’re an attention seeker. You don’t tell a secret, you’re still attention seeking. You let someone in, you’re easy. You don’t let someone in, you’re too uptight. You smoke, you think you’re cool. You don’t smoke, you’re a loser. You’ve had sex, you’re a slut. You haven’t had sex, you’re a frigid little bitch. You wear make up, you’re a slag. You don’t wear make up, you’re ugly. You can’t please anyone. ever.

Av emelie - 1 juli 2011 18:37

BLOGGEN GÅR PÅ SOMMARLOV


NU!


PUSS SÅ LÄNGE


//assoemelie

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards