assoemelie

Alla inlägg den 28 september 2011

Av emelie - 28 september 2011 23:52

 

Av emelie - 28 september 2011 23:08

kom nyss hem efter att ha varit ute med marie olle emma o dansken o åkt lite bil :)

träffade pontus mattsson som jag inte träffat på år o dar heller :)

nu sitter jag o prartar med min underbara jesper o lite så o ska la snart göra iordning mig för sängen.


Av emelie - 28 september 2011 13:39

Av emelie - 28 september 2011 13:34

sitter på mimers och är med marie. ska antagligen börja resturang&livsmedel här.

ska hem sen och packa upp lite saker efter flytten. chiao<3

Av emelie - 28 september 2011 00:54

nu har jag en tillfällig design o nu ska jag sova. Gonatt <3

Av emelie - 28 september 2011 00:14

Av emelie - 28 september 2011 00:03

hejhej bloggen, jag tänkte bara lite kort på de nya läsarna som nyss börjat läsa min blogg, nu har antagligen ingen aning om vem jag är.. jag är iaf en tjej på 17 år som bor i en förort till Göteborg som heter Kungälv. själv heter jag Emelie Karlsson. jag har 2 syskon, en syster o en bror, båda e yngre.

Jag har fantastiska vänner som alltid står vid min sida och en helt underbar kille som jag varit tillsammans med tidigare men det blev ett uppehåll på en månad av olika anledningar. men nu är han som tur e med i leken igen.

Jag bloggar om vad jag gör på dagarna och skriver lite ibland om olika ämnen,men de e väl kanske inte så ofta.. tänkte börja lägga up lite roliga saker som "dagens klädesfynd" eller dagens outfit som jag har fått tips om att lägga upp av mina underbara läsare!

Som ni kanske mårkar harjag inte den finaste designen ..det är på grund av att jag håller på att göra om den men jag har inte haft någon dator så har inte kunnat göra det förens nu, så nu börjar fixandet men de kan ta nån vecka.. hoppas ni inte spyr på min design föör mkt bara :/

jaaja men ah, nu vet ni kanske lite om vem jag e o sånt.. hoppas VERKLIGEN att någon brydde sig om detta inlägget för de känns som om det är det längsta på länge!!

kramis

 

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards