assoemelie

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

hhaha

Av emelie - 21 juni 2011 11:45

detta inlägget gör jag endast för att marie ska ha något att läsa om när hon sitter hemm och är barnvakt.

du marie, jag har en idé på vad du kan göra med flickan, baka  något, dét är alltid en succé bland barn! eller så kan du leka något med henne, lek häst! ställ dig på alla fyra och spring runt i hela huset och låt som en häst! så kan hion vara din skötare och försöka fånga in dig vettja :D

men mitt starkaste tips är bakningen! bara chokladmuffins :)


ungnstemperatur :175 grader

100g smör/margarin

3 dl socker

2,5 dl vetemjöl

5 msk kakao

2 tsk vaniljsocker

1/2 tsk bakpulver

2 ägg


blanda ihop ägg och socker pösigt och tillsätt sedan övriga ingredienser.

blanda till sist i det SMÄLTA smöret och blanda ihop till en stor fet röra:D

sen lägger du lite smet i några bakformar och den sätter du in plåten i ugnen i typ 10 minuter, och WOIALA! så har du supersexiga chokladmuffins somdu sedan kan skäna till mig!  <3


fast det känns som om marie vill läsa mer nu... hmmmmmmm.. vad ska jag skriiiva....?


kaan ju skriva att arie fick super snygga ögonbryn igår tack vare mig och att jag ÄLSKAR vattenmelon,, och jesper såklaart!



meeheheh


mrn nu vert jag heeelt ärligt ite vad jag ska skriva mer.


JOOO!!!! marie, om du har tråkigt kan du ju alltid gå in på chatroulette.se och chilla lite xd


pussheeeej


 
 
lifestyle of Frida

lifestyle of Frida

21 juni 2011 17:05

jag saknar dig min vän

http://ffridaahlbom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 6 februari 2013 16:28

Bloggrape !!:) Älskar dig emelie du är bäst!! Puss o kram din bästis...

Av emelie - 22 november 2012 19:53

hejsan sorry att ja vart lite off, har vart så mkt me jobb kärlek och lysekil. va i lysekil i helgen, de bästa som hänt mig på länge, finns ingen stad som e som lysekil, allt är så jävla mkt bättre där. lysekil har mitt hjärta totalt. vill spende...

Av emelie - 5 november 2012 02:47

I lördags va ja på halloweenfest/klassåterträff! Jag klädde ut mig till typ död.. Nånting xD De va iaf as kul. Sen blev de krogen, mindre lyckat men ändå värt:) Här kommer ett liltet smakprov på hur jag såg ut ! Ha de gött:D ...

Av emelie - 3 november 2012 15:35

Såhär kanske?:)

Av emelie - 3 november 2012 13:46


såhär efter en tokig kväll så tycker jag det passar otroligt bra med en halv liter varm choklad med grädde o mashmallows (stavning?). ikväll blir de klassåterträff från grundskolan, ska bli fett kul! lite olika förslag på hur jag ska se ut kommer s...

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards