assoemelie

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

ångest

Av emelie - 4 maj 2011 22:53

i mitt huvud är allt svart, det blixtrar till ibland, av rädsla och ångest. ångesten börjar bli min bästa vän, en finns alltid där för mig.

Jag ser alla andra människor som går omkring och ser så otroligt glada ut, jag kanske också ser glad ut men det ni ser är bara en tjock fasad, ibland spricker den och jag visar hur dåligt jag mår. det är inte ofta men det händer. försöker att anpassa mig och mina problem till samhället men det är inte alltid så lätt. Något som gör mig frustrerad är människor som säger att det kommer lösa sig och att tiden läker sår. alladom människorna är så otroligt falska. Bara för att det kanske löst sig för dom en gång i tiden så gör det kanske inte det för mig.

Egentligen gör det inget att jag mår dåligt, jag har börjat bli van med konstiga blickar, skitsnack, folk som flippar när jag berättar om min panikångest och mina andliga upplevelser.

Något jag kom och tänka på är också människor som ber mig berätta varför jag mår dåligt och sen när dom får veta om min panikångest och att jag har lätt att bli kontaktad av "andra sidan" så flippar dom över och slutar prata med mig. har dom bett att höra får dom fan tåla, annars frågar man inte.

 
 
Ingen bild

Mira

5 maj 2011 12:16

Hej <3:t
Jag önskade jag kunde göra något för dig som förändrar allt, så att allt blir så bra som det bara kan bli! Men Du... Jag tror att många som säger att saker går över och löser sig menar det dem säger för om dem har gått igenom hårda saker och säger sedan att det löser sig kanske fattar vad det handlar om... Jag säger inte att alla gör det men jag tror många gör det! Men det är klart att det är svårt att fatta nu när allt är som värst men man måste våga tro på sig själv och man mÅste kunn lita på framtiden även om det inte känns så. Men det här säger jag för att jag menar det och jag hoppas verkligen att det ska gå ba för dig!! Du får jätte gärna ringa om du vill prata eller så!<3 älskar dig!! Kram kram

 
Ingen bild

lisa

15 maj 2011 23:07

Du booorde göraa inlägg liiite oftaree tyccker jaah :(

emelie

18 maj 2011 12:14

har haft fullt upp, lovar att bättramig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 6 februari 2013 16:28

Bloggrape !!:) Älskar dig emelie du är bäst!! Puss o kram din bästis...

Av emelie - 22 november 2012 19:53

hejsan sorry att ja vart lite off, har vart så mkt me jobb kärlek och lysekil. va i lysekil i helgen, de bästa som hänt mig på länge, finns ingen stad som e som lysekil, allt är så jävla mkt bättre där. lysekil har mitt hjärta totalt. vill spende...

Av emelie - 5 november 2012 02:47

I lördags va ja på halloweenfest/klassåterträff! Jag klädde ut mig till typ död.. Nånting xD De va iaf as kul. Sen blev de krogen, mindre lyckat men ändå värt:) Här kommer ett liltet smakprov på hur jag såg ut ! Ha de gött:D ...

Av emelie - 3 november 2012 15:35

Såhär kanske?:)

Av emelie - 3 november 2012 13:46


såhär efter en tokig kväll så tycker jag det passar otroligt bra med en halv liter varm choklad med grädde o mashmallows (stavning?). ikväll blir de klassåterträff från grundskolan, ska bli fett kul! lite olika förslag på hur jag ska se ut kommer s...

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards