assoemelie

Alla inlägg under november 2011

Av emelie - 14 november 2011 13:04

RIP min kära vita iphone 4..

du har hjälp mig så mycket i dessa månader som

vi har delat våra liv med varandra och nu är du borta, för alltid..

det kommer att bli svårt att ersätta dig med någon  annan men du

kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta som min första iphone.

det var inte meningen att det skulle sluta som det gjorde och jag

ångrar så att jag inte kom på i tid att du låg i fickan på tröjan innan

du fick dig din dödsdom i tvättmaskinen.

förlåt för allt jag har utsatt dig för.

du gav allt men fick inget tillbaks.

RIP<3

här kommer en minnesbild på hur du såg ut innan jag utsatte dig för all skit.

bild på hur du ser ut nu efter döden är för grovt att ladda upp :(

 



Av emelie - 13 november 2011 23:09

i helgen har jag varit hos min underbara jesper <3

vi har färgat hans hår så nu e han blondi :D eller ah.. gulhårig xD

nu e jag o älsklingen i min lägenhet i kungälv och har lagat mat

 osv o nu ska vi kolla film o sen sova :d natti natti <3

Av emelie - 11 november 2011 16:25

nu bär det av till Kungsbacka-Åsa :) till jesper såklart<3


ni bara måste lyssna på hans fina låt som han har gjort till mig :') <3

puss på dej älskling <3



Av emelie - 11 november 2011 16:16

   haha jag har fått förfrågan om dagens outfit.. själv tycker jag att de är det mest ointressanta att läsa på andras bloggar men ah, som ni vill :D allt för er läsare vettni :)

Här kommer då "dagens outfit"

grå kofta från typ bikbok

blommig klänning från nelly.se

svarta strumpbyxor från H&M

<3

Har även fejkat en sidecut :)

Av emelie - 11 november 2011 13:45

herregud jag har världens tråkigaste lektion om en sån simpel sak som ett hönsägg..

fast ärligt talat, det finns rätt mycket att säga om ägg.. tänker absolut inte ta upp något på bloggen för det är bara för tråkigt att läsa om.

istället kan jag ju berätta att efter skolan ska jag åka till min underbara kille och passa hans hus med honom, även hans underbara hundar :)


jag är också stolt över mig själv eftersom att jag har varit på alla lektioner denna vecan utom igår då jag va sjuk :)

 guldstjärna till mig :)

kramis <3


Av emelie - 11 november 2011 12:48

TJOBRE!

sitter i skolan nu och har livsmedelkunskap nu typ.. as kul..

puss

Av emelie - 11 november 2011 01:00

Andreas Wijk är helt klart nattens räddare nu när jag ligger själv i min lägenhet och ska sova första natten själv utan någon vid min sida :/

Tack Andreas Wijk<3

   

hej

Av emelie - 11 november 2011 00:55

hej alltså jag vill verkligen be om ursäkt för min sugiga uppdatering. Det händer så mkt i mitt liv just nu.

har flyttat hemifrån igen (bor fortfarande kkvar i kungälv) i en lägenhet mitt emot JET macken typ:)

jag har inte hästen kvar för det hände lite saker, så kan det gå.

jag har fullt upp i skolan (mimers, restaurang&Livsmedel)

men ah, nu har jag iaf fått en bärbar dator så nu ska jag verkligen FÖRSÖKA uppdatera oftare! o massa bilder åsånt:D

kram<3

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards