assoemelie

Alla inlägg under oktober 2011

Av emelie - 5 oktober 2011 17:50

nu har jag ÄNTLIGEN kommit hem efter min första dag på min nya linje som jag hoppas at jag kommer kunna gå klart.. -.-

go klass i storhet, iaf dom jag träffade haha :)

lagade mat hela dagen o hade osexiga kock kläder. verkligen JÄTTE OSEXIGA :O

men men..

kommer antagligen börja där för de verkar vara min grej att laga mat, gjorde förövrigt en PERFEKT hovmästarsås tillsammans med filip :D<3

vi hade VÄRLDENS bästa teamwork!

nu har jag kommit hem o duschat o ätit.

sen blir det att åka till kungälv o sova hos ewelina som jag har gjort i snart 3 nätter i rad :)

om nån vill träffa oss ikv i kungälv kan ni ju höra av er hah!

men nu ska jag  städa lite på mitt rum o ringa lite viktiga samtal. bilder från hotel o resturang kommer kanske imon! :D

kramiz <3

 

Av emelie - 5 oktober 2011 07:16

Godmorgon.. Ni kommer inte tro de typ men JAG GICK UPP HALV 7!!! jag har gått upp typ 12-1 Varje dag i typ 3 veckor och nu sitter jag fanimej i skola! De känns helt ärligt talat förjävligt.. Men men får la hoppas att de e trevlig klass o att jag e bra på att laga mat:) men nu ska jag prova kock kläder:) Pusshej<3

Av emelie - 3 oktober 2011 20:39

tjo , funderar på att sälja min softa moppe. nån som e intresserad? hehe<3

har tänkt mig ca 6-7 tusen (kanske prutbart;) ) tusen bara för vill bli av med den. den funkar utan några problem! den otroligt sexiga hjälmen ingår såklart :) godkäns lås , packbox med mera :)

kommentera eller skicka sms eller vad som helst :) 0707691104, dum som lägger ut mitt nummer på bloggen men skit samma.. kommer ändå byta snart :D

puss på eeer<3


     

Av emelie - 3 oktober 2011 20:36

för typ en vecka sen hände något märkligt.. jag gick ut i skogen o pluckade svamp hahaha??

raandom.. fast, de va rätt gött o bara gå där o softa på livet :) gick lite vilsxe men med mitt lokalsinne e de ju inga som helst problem, hittaade iaf hem xD

     

Av emelie - 3 oktober 2011 20:24

HEJ!¨'

de blev inge bloggande i helgen! :(

jag har varit hos min kille hela helgen, de har varit supermysigt <3

hämtat mina kläder i varberg, dom allra allra sista kläderna, hos tha bitches hehe!

kört lite bil har vi oxå hunnit med, mååånga många kittel/box slagsmål mellan mig o kungen jesper  eheh.. <3

helt underbar helg helt enkelt!

here comes tha pic's på en av jespers små bebisar <3


    FEMELLE  

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards