assoemelie

Alla inlägg den 25 april 2011

BB

Av emelie - 25 april 2011 23:06

eftersom jag är lite efterbliven har jag inte orkat se på big brother , inget avsnitt alls, finner inte det underbara och grymma med att se de heller.. men bara, BARA för att jag inte har något liv så ska jag ha big brother maraton hela natten, chiao bitches! :D


Av emelie - 25 april 2011 20:44

först och fämst vill jag tacka alla undebara människor jag träffat under lovet, gamla som nya vänner. Detta har varit det bästa lovet i hela mitt liv. jag vill inte att det ska ta slut, vill bara ha mer!

Det har varit allt från klättra i träd till failfest! haha helt galna dagar med underbara människor! massa mys och massa fest och grill!

åååååh ni fattar inte hur kul jag har haft, har tillome haft så kul attt jag har glömt min blogg typ. Men nu blir det ändring.. skolan börjar, ovärda lektioner som kommer gå till bloggen och massa roliga inlägg o videos!

saknar faktiskt skolan liiiite! alla kompisar man inte har träffat på länge o så..

aja bloggar snart ska duscha nu puss <3

 

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards