assoemelie

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av emelie - 19 augusti 2011 14:28

Ångesten kommer tillbaks nu.

skolan börjar nu.

tillbaks till arbetet nu.

börjar ny skola nu.

flyttar på på söndag.

sommaren har varit helt fantastisk! varit jätte mycket med jesper, träffat massa massa underbara människor, varit i Lysekil!

har hunnit med allt jag velat!

men nu blir det tillbaka till verkligheten och börja om livet i annan del av landet i en helt annan skola och en helt annan arbetsmiljö!

har packat ner snart hela mitt rum nu. allt ligger i kartonger och påsar. kommer nog inte ens få plats med allt i min nya lägenhet..

har kommit in på sveriges ridgymnasium i Varberg, helt ärligt världens gulligaste lilla stad<3


hoppas min blogg kommer upp nu efter sommaren på listorna , tappat laaagom mycket läsare haha! men mmen så e de när man tar sommarlov från verkligheten!

mer updates om flytten, nya skolan och sommaren kommer under dagen eller imorgon :) kramis<3

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards