assoemelie

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av emelie - 21 januari 2012 21:45

jag måste skriva ett inlägg till min själssyster<3

frida fea ahlbom .jag saknar dig så det gör ont! jag vill verkligen träffa dig nu nu nu o känna på lilla eller ah.. stooora magen nu om del lille sparkar. vafan jag har väntat länge nog nu.. den borde fan komma ut snart<3

de va sjukt längesen vi sågs nu. alldeles fööör länge <3

älskar dig min underbara prinsessa hoppas att du mås bäst i världen för du är finaste tjejen på jorden ! puss och kram. ring mi så fort du vill! finns alltid för dig <3

LOVE

Av emelie - 21 januari 2012 21:38

hejhej jag har tappat räkningen på hur många sånahär inlägg jag har gjort men förlååt för den sjukt kassa uppdateringen.

har haft fullt upp nu när de e nytt år, skolan har kommit igång med stenhårda regler med mera.

jag har tillbringat väldigt mycket tid his min kille också och då känner jag inte riktigt för att blogga. menjag ska se till att bli bättre än kissie nu vafan o visa henne en gång för alla!  :D

men för att jag ska lyckas behöve jag massa massa tips ich idéer på vad jag ska blogga om . vad vill ni läsa? mode? videoinlägg? mat? hästar? vafan som helst! de e bara o kommentera så ska ajg se vad jag kan göra :D

pusspusspåer<3

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards