assoemelie

Alla inlägg under april 2011

Av emelie - 8 april 2011 14:25

gött med fredag och jag har slutat skolan! har varit och  köpt lösögonfransar om de skulle behövas hehe :D

ska träffa anton o hans kompis nu en sväng och sen ska jag väl hem skulle jag tro.

vet inte riktigt vad som händer ikv. r helt opeppad. ska ju också upp tidigt imon för att åka till idol och sjunga mig till en guldbiljett! hehe :D

hmm.. va ska jag skriva...

Tycker ni att jag ska fortsätta videoblogga ibland? :D tycker iaf jag.. videosarna blir så otroligt bra.

jajaaaa, har nog inget mer och skriva just nu.

Hörs senare pusshäääj :D

 

Av emelie - 7 april 2011 23:08

idag har´jag varit i skolan och sen va jag med friida bebis <3

vid 5 (?) så gik jag och träffade A och var emd honom till seeent :D vi hade as kul, (tycker iaf jag) , träffade hans kompisar, kolalde på deras boxningsträning och chillade runt typ :D

en underbar dag idag med andra ord!

imorgon har jag verkligen fullt upp! gud jag känner att jag inte kommer hinna med allt!

får se hur mkt jag bloggar imon. jag har nog liiite tid till er! ehehe.

nu har ja giaf duschat och gjort iordning mig för kvällen och ligger nu i sängen och ska sova strax tror jag.

gonatt underbara människor! <3

Av emelie - 7 april 2011 22:44

här kommer ännu ett superseriöst videoinlägg.

Emelie och Frida levererar det bästa av det bästa!

puss


 

Av emelie - 7 april 2011 14:14

känner att vdeoinlägg är min och fridas starka sida! kommer nog ett ikväll!

hade prov nyss men jag och frida mådde dåligt så vi solade ist och fick lite ny energi!

jaja jag bloggar nog när jag kommer hem. idag är det fridas födelsedag! grattis älskling puss på dig på 17års dagen <3

idag händer väl inget speciellt , som vanligt.. kanske ska plugga eller något. hör av mig när jag kommer hem.

puss<3


 

Av emelie - 7 april 2011 08:39

godmorgon. vaknade alldeles för sent idag :/ fick köra moppen till skolan och de va hur kallt som helst! mitt tips till er: kör inte moppe förens de e rktigt riktigt varmt. kude knappt röra mig när jag kom fram haha!

nu sitter jag på lektion och bloggar(a)

men men, ska nog ta och lyssna nu..

lägger upp lite roliga saker sen.

vi hörs, puss <3

Av emelie - 6 april 2011 22:33

dagens ord är utan tvekan  OH MY GAAAAD!

Av emelie - 6 april 2011 22:29

nu har jag precis duschat och städat hos mina marsvin, nu blir det att krypa ner under täcket, prata lite med A och sen somna, för att sedan, pigg som aldrig förr, gå upp kl 6 imorgon!

måste bara säga att jag är sjukt nervös inför idol...omg

aja gonatt sov gott <3

Av emelie - 6 april 2011 22:20

Det var mitt första videoinlägg och absolut inte det sista. om det var någon som wainade över o tror att jag och frida är superfjortisar så kan jag ju passa på att säga att videoinlägget var 100% Oseriöst. haha

puss och kram /eran Emelie <3

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards