assoemelie

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av emelie - 21 mars 2011 23:16

Homosexualitet är något som människor tycker väldigt olika om. jag själv tycker att det är fullt okej , bara inte tjejer stöter på mig :) jag tycker att det är sjukt jobbigt med människor som typ går värsta omvägen runt en person som dom vet är homosexuell eller bisexuell. min bisexuella kompis sa en väldigt bra sak en gång, hon sa sähär: jag kan bli kär i både tjejer o killar men de betyder inte att jag tänder på ALLA tjerer eller ALLA killar. det är många som får den motsatta bilden av bisekuella eller homosexuella. en hetrosexuell kille t.ex tycker att de e otroligt jobbigt att umgås med en "bög". men hallå? den "bögen" kanske inte tänder på sina kompisar?  tänder hetrosexuella på alla sina kompisar? nä skulle inte tro det.

så alla ni som har fördomar om homosexuella eller bisexuella tycker jag skla skaffa sig lite vett och respektera att alla e olika.tänk såhär, om inte gud skulle vilja att det inte skulle finnas bögar, varför sitter då killars G-punkt i röven?? haah

   

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards