assoemelie

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Rampljuset

Av emelie - 3 januari 2012 17:12

för några veckor sen fick jag frågan om jag kunge skriva om något jag hatar, jag skrev inlägget om falskhet. men nu har jag kommit på en till sak som jag, inte hatar, men stör mig groooovt på!

folk som tror att dom är något! OMG JAG ORKAR INTE GÅ PÅ STAN O KOLLA PÅ TJEJER O KILLAR SOM TROR SEJ! 

lägg av me de, lev efter jantelagen vafan,, 

jag tror faktiskt inte dessa månniskor är så jävla coola som som tror. enm annan sak är kissie. herrejävlar hur vågar hon ens visa sig haha! no diss eller så men förlåt alla korkade månniskor som gillar henne... 

visst, hon har en av sveriges mest lästa bloggar o bla bla bla ser ut som ett jävla freak monster HAH! jaja... 

alltså, hon va ju ganska okej innan hon pumpade in 30 liter silikon och botox i käften och brösten.. men men :) tycker att de e kul att hon tror att alla vill vara som henne, HÄR HAR DU EN SOM INTE VILL DE KISSIE :D

En liten parantes som är aaaskul! för något år sedan när kissie kom till göteborg hade ca1000 ungdomar samlats för at kasta ägg på henne :D!

cya!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 6 februari 2013 16:28

Bloggrape !!:) Älskar dig emelie du är bäst!! Puss o kram din bästis...

Av emelie - 22 november 2012 19:53

hejsan sorry att ja vart lite off, har vart så mkt me jobb kärlek och lysekil. va i lysekil i helgen, de bästa som hänt mig på länge, finns ingen stad som e som lysekil, allt är så jävla mkt bättre där. lysekil har mitt hjärta totalt. vill spende...

Av emelie - 5 november 2012 02:47

I lördags va ja på halloweenfest/klassåterträff! Jag klädde ut mig till typ död.. Nånting xD De va iaf as kul. Sen blev de krogen, mindre lyckat men ändå värt:) Här kommer ett liltet smakprov på hur jag såg ut ! Ha de gött:D ...

Av emelie - 3 november 2012 15:35

Såhär kanske?:)

Av emelie - 3 november 2012 13:46


såhär efter en tokig kväll så tycker jag det passar otroligt bra med en halv liter varm choklad med grädde o mashmallows (stavning?). ikväll blir de klassåterträff från grundskolan, ska bli fett kul! lite olika förslag på hur jag ska se ut kommer s...

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards