assoemelie

Alla inlägg den 8 december 2011

Av emelie - 8 december 2011 23:00

hej bloggen.

idag har jag varit i skolan hela dagen. efter skolan följde jag med jenny hem och åt chips och kollade på tv, jätte kul att komma hem till hennes lägenhet utom att min lägenhet plötsluigt känns sjukt liten.

efter det åkte jag till min familj och firade min brors 14 års dag med tårta paket och sång!

jag fick faktiskt oxå paket :D

ett mobilskydd till min nya iphone som är beställd nu äntligen!

aaas snyggt va de! värsta märkesskalet:O

sen åkte jag hem och nu har jag städat hela lägenheten så nu är det kliniskt rent! känns mycket bättre att gå och lägga sig när man vet att allt är städat och fräsht ! :)

så nu ligger jag i sängen och känner mig jävligt duktig och ska sova.

förlåt att jag inte  bloggat idag men men :)

bild på mitt mobilskydd:

 

Av emelie - 8 december 2011 14:45

Åttonde december redan. tiden går fort och snart är det julafton!

dagens tips blir en sak som jag vill ha otroligt mycket!

TRISS JULKALENDERN!

vet att det kanske är lite sent att köpa de nu men herregud va grymt! :D

grattis till alla er som redan har en!

julkramar//emelie

 

Av emelie - 8 december 2011 08:20

idag fyller min bror 14 år!

så ikväll blir de kalas för honom:)

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards