assoemelie

Alla inlägg den 12 december 2011

Av emelie - 12 december 2011 14:35

igår åkte jag hem från jesper :( alltid lika jobbigt att sätta sig på bussen och känna att man åker längre och längre bort från den man älskar mest i världen :(

när jag kom till kungälv åkte jag till jennie och ewelina och sov där.

vi åt godis, pratade om allt mellan himmel och jord, kollade på tv. vi kollade på massa spökprogram mitt i natten och var jätte rädda men vid halv 4 somnade vi till sist.

vaknade hela tiden under natten på grund av att det kliade på min mage och när jag vaknade så var jag helt röd runt min navelpiercing.. är antagligen allergisk mot den :( måste byta när jag kommer hem!

sen kom vi iallafall till skolan.

mattelektionen gick ut på att låna ut min dator till lilla mia som letar efter lägenhet i göteborg. svenskan fortsatte med lite arbete och facebookande hihi (a)

nu har jag entrepenörskap, jätte jobbiggt namn på en jätte jobbig kurs...

efter skolan ska jag mia elin och emelie dra till stallet och så ska jag provrida en häst som jag antagligen kommer rida en gång i veckan :)

hejdoo :D

Av emelie - 12 december 2011 13:53

tänkte lista lite låtar som e grymt bra, vissa är ganska gamla men ah..



Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards