assoemelie

Alla inlägg den 27 december 2011

<3

Av emelie - 27 december 2011 15:11

KÄRLEK ÄR INTE NÅGONTING MAN KÄNNER, DET ÄR NÅGONTING MAN GÖR.

Av emelie - 27 december 2011 14:58

hej

bloggen har vilat under jul, jag har haft så mycket att göra så jag har knappt hunnit med mig själv.

men men här kommer lite updates, 

jag firade jul hos min underbaraste och hans familj. jätte mysigt va de och jag fick en jätte fin klänning av honom ! en fin spetsklänning i rosa :D

sen fick jag även ett fräckt halsband av hans söta mamma <3

Dagen efter jul gjorde jag väl inget speciellt utom att vara hos jesper<3

igår åkte jag in på mellandags rean i göteborg och svettades som en gris! de e helt sjuikt att det får plats så mycket folk på en sån liten yta.

de va helt jävla galet . Bikbok var den första aaffären jag skulle till men där kom man inte ens in, och när jag väl kom in efter en timma så var det mer kläder på golvet än på borden och klädhängarna och sen kom man inte ut. På gina stog jag i kö i 40 minuter för ett par byxor jag trodde va på rean men när jag äntligen kommer fram till kassan kostar dom fucking 500 kr, så fina va som inte ens, emn dum som jag va så köpte jag dom ändå och 10 minuter senare ångrade jag mig. så jag började gå mot kompassen lite längre bort för att kolla om det var lika mycket folk på gina tricot där och jag hade tur. där lämnade jag tillbaks byxorna och köpte underkläder, pälsjacka och ett par jeans för dom pengarna jag fick tillbaks från nyxorna, fett värt. 

jag har fortfarande julklappar kvar att öppna moahaha! undrar va de e i dom? :D 

hoppas alla har haft en underbar jul och lycka till i REA'n för de e fan inte lätt..

Puss&Kram <3

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards