assoemelie

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Falskhet

Av emelie - 18 december 2011 22:04

jag är så trött på falska människor. folk som ljuger, folk som sprider rrykten, folk som snackar skit och folk som lägger äckliga kommentarer.

jag kan inte säga att jag inte snackar skit för det gör jag ibland, men jag snackar iaf inte skit om mina vänner. snackar jag "skit" så snaackar jag om människor som gjort mig något.

det finns för mycket människor som snackar bakom ryggen på sina vänner och sedan är med dom som om ingenting har hänt. fyfan för er.

det finns också föör mycket människor som sprider falska rykten. folk som tror att dom är så jävla roliga för att dom hittar på skit om andra.

det fulaste av allt är väl närfolk man känner och litar på går runt och snackar om en själv.

Jag förstår inte vad jag har gjort.. är jag en taskig människa?

har jag gjort er något?

har jag förstört något för er?

om nej är svaret på dom frågorna så vill jag veta varför det går massa rykten om varför jag är bitch, fjortis, varför folk säger att jag varit otogen mot min kille osv.

jag skulle aldrig i hela mitt liv vara otrogen mot honom , varför ska jag bedra människan på jorden som jag älskar mest?

varför ska jag sätta knivar i ryggen på någon som har hjälpt mig från botten.

har ni något problem mot mig så kan ni säga det till mig istället för att vara omogna och hålla på så som jag just beskrivit.

men jag vet, jag vet mycket väl att folk är så jävla fega så dom kommer aldrig kunna komma fram till mig och säga"jag tycker attt du är en bitch, de va jag som sa de till alla".

va e de för jävla samhälle, jag vet även att detta som pågår i världen bara är en början, en början av något jävligt sjukt.

e de så svårt att vara ärliga?

think twise.

jag vet inte längre vilka som är äkta och vilka som faktiskt finns för mig..

punkt slut

 
 
Nellie

Nellie

18 december 2011 22:21

Hej!Du har rätt.Det är många som är så och dom är jävligt bajsiga!Jag håller med dih fullständigt.Jag vet och tycker inte att du är någon bitch eller fjortis och jag vet att du absolut inte har varit otrogen.

http://nellanbrellan.bloggplatsen.se

emelie

18 december 2011 22:25

tack så jätte mycket!vissa folk borde bara ha ett slag o facet :(!
tack för stöd !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 6 februari 2013 16:28

Bloggrape !!:) Älskar dig emelie du är bäst!! Puss o kram din bästis...

Av emelie - 22 november 2012 19:53

hejsan sorry att ja vart lite off, har vart så mkt me jobb kärlek och lysekil. va i lysekil i helgen, de bästa som hänt mig på länge, finns ingen stad som e som lysekil, allt är så jävla mkt bättre där. lysekil har mitt hjärta totalt. vill spende...

Av emelie - 5 november 2012 02:47

I lördags va ja på halloweenfest/klassåterträff! Jag klädde ut mig till typ död.. Nånting xD De va iaf as kul. Sen blev de krogen, mindre lyckat men ändå värt:) Här kommer ett liltet smakprov på hur jag såg ut ! Ha de gött:D ...

Av emelie - 3 november 2012 15:35

Såhär kanske?:)

Av emelie - 3 november 2012 13:46


såhär efter en tokig kväll så tycker jag det passar otroligt bra med en halv liter varm choklad med grädde o mashmallows (stavning?). ikväll blir de klassåterträff från grundskolan, ska bli fett kul! lite olika förslag på hur jag ska se ut kommer s...

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards