assoemelie

Alla inlägg under december 2011

Av emelie - 18 december 2011 15:05

hejhopp :D i dagens lucka hittar vi inget mindre än världens coolaste julklapp till sjusovaren!


Clocky är en liten enerverande och envis väckarklocka som inte tillåter att du försover dig, när larmet går hoppar Clocky ner på golvet och rullar omkring och för oväsen tills du faktiskt går upp ur sängen och stänger av väckarklockan!

Väckarklockan finns i färgerna mandel eller krom.

Pris: 499 kr

hittajulklappar.nu

 

Av emelie - 17 december 2011 21:05

i dagens lucka hittar vi ingenting, absolut ingenting!

Dagens lucka får ni helt enkelt komma på själv för jag orkar inte bry mig för stunden.

eller.. dagens lucka kan ju vara som en påminnelse att det är julafton om en vecka. har aldrig varit mer otaggad. hejdå

Av emelie - 15 december 2011 23:35

ewelina kom hit lite spontant med julmys:D julmust och chips är ju aldrig fel !

så nu softar vi hos mig och ska snart kolla på en film och sen nana:D

puss på er sötnosar:D inte långt kvar till jul nu! BE NICE

Av emelie - 15 december 2011 21:20

nu blir de stor röjj i köket!:D

   

Av emelie - 15 december 2011 16:35

Då va kriteriet *juldans* avbockat på mina betyg i idrott och jag tycker själv att jag gjorde ett riktigt bra jobb.

 de va faktiskt roligare än jag trodde. vissa tog de också mer seriöst än andra, min klass vet nog vem jag pratar om haha!

Av emelie - 14 december 2011 23:03

Dagens lucka innehåller klädtips till nyår!

             

Av emelie - 14 december 2011 12:55

nu är jag vaken och redo för en dag i skolan med julbord! morgonen taggas med näääk!

såå jävla grym! <3

kommer inte kunna blogga idag förens ikväll eftersom at jag ska ha julbord med klassen och det kommer vara riktigt hektiskt men men, bloggar så fort jag kan :D pusschiao:D<3

Av emelie - 14 december 2011 00:22

Glad lucia på er alla!

hoppas alla har sett fina luciatåg med stjärngossar o hela bunten :) själv har jag inte varit på något iår, brukar alltid göra det men nu blev det inte så.

Åt iallafall en lussebulle hos min underbara jesper<3

nu har jag kommit hem efter en lång dag i skolan o på stan och hos jesper så nmu blir det ärr lägga sig i sängen och nana :)

ladar inte upp någon lucka idag o ni får hata mig men jag vägrar, orkar verkligen inte!

gonatt alla fina!

puss<3

Presentation

LÄS ÄVEN
http://www.pissemma.blogg.se

läsvärd!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards